Support workspace

Ticket #4296589

redirect account cancelled for lack of payment

Back to Tickets
Client ID
#223
Customer Email
[email protected]
Department
Billing
Priority
LOW
Status
Closed
Opened
Friday, January 9th, 2026 @ 9:34AM
Updated
Monday, January 12th, 2026 @ 12:30AM
Closed
Monday, January 12th, 2026 @ 12:30AM
Conversation19 messages in this ticket.
Staff

Hello,

Enjoy and let us know if you need any additional help.

Edit
[email protected]

Yes I seen that, thanks so much. Appreciate the work you guys did for me and do for others. Have a great night.

Edit
Staff

Hello,

Your files were restored. The only thing that changed was the password and the URL.

Edit
[email protected]

Ok thanks, I was just under the impression that my old stuff would be transferred and I thought mistakenly the account would be reinstated and everything would remain the same. Anyway I understand now that Ive got a few hours of sleep, and will start setting up the new account url and files. Thanks for clearing up the payment issue as well.

Edit
Staff

Hello,

You only have one account, not two. Currently, you've selected the annual payment option, so your account will renew on the 1st of next month. You've already paid this month's bill and have a $10 credit. When the 1st of next month arrives, you will owe the remaining balance, minus your $10 credit, which will be applied automatically. Please ensure that you make the payment before the 1st to avoid account suspension and any late fees.

Edit
[email protected]

I guess I dont understand. Lack of sleep maybe but I chose the 1 year payment and it said it paid, but I dont see it all I see is the $12.98 charge that was paid. Im done for the night maybe I can make sense of this if I can ever fall a sleep. Thanks

Edit
[email protected]

Ok this is what you said to do and I did. (After reviewing your account, I see you do not have a history of late payments. For this reason, we can attempt to locate a backup, which we generally charge a fee for, but we will waive that fee this time. You will need to repurchase a redirect and either pay for X months or a year, or you can add funds to your account). Then you sent an invoice so I thought since I didnt see the payment for the yearly one go through at the time but did see the one for the invoice I paid $12.98 on I was in the clear and now I see I have 2 accounts for redirects. I only need one so do I cancel the year long one?

Edit
Staff

Hello,

You should have gotten an email about your account details. They will be different. So you will have to update your config files to the new url. We cannot change the password to anything other than what we generate for security reasons. But you can always request a password change or see your details from: https://www.gamingredirect.com/client/services/manage/298/fastdlinfo/ or by going to Services -> Manage -> FastDL Account Information

Edit
[email protected]

Ok sorry just seen your other reply about balance. I seen how to do it without an invoice and did all the steps except finalize to see how I could do it without an invoice.

Edit
[email protected]

Tried to log into the ftp with the old password and it says denied. Maybe its just not reset yet or do I need to be sent a different one? Can I change it to something Id like instead? Hopefully last time I have to bug you. Thanks

Edit
Staff

Hello,

I can see you have added $12.98 which you were charged the $2.98 for this months service (prorated). You have a remaining credit of $10.00. So you're good for the next 2 months at which you will have only $2 credit left and will have to pay the other remaining $2 for the service on the 3rd month. If you want to add money now I can create an invoice for you once paid I can manually record the credits.

Your old redirect files were successfully recovered and moved over to your account.

Let us know how you want to proceed.

Edit
[email protected]

Ok I didnt see anything go through but the $12.98, and seen how to put more credit on invoice, so guess all is well. Thanks again for all the help.

Edit
[email protected]

Dang it I keep replying back to the email instead of here. I went ahead and put in and tried to pay for a full year under a new client and just wondered if I had to worry about that? It hasnt shown up in my account on paypal so maybe it didnt work. Anyway thanks again for fixing this and explaining how I can prepay for the account, and also for not charging me. If you could make sure the other $58 one I tried to do was cancelled that would be great. Ill get out of your hair I hope and I will try to get some sleep. Sorry once again for all this mess. Have a great day.

Edit
Staff

Hello,

Once you pay for the invoice we can begin moving the files over. Payments are also prorated (that's why its cheaper now since its the 9th). So you will have to pay again the full price come the 1st or add money to your account after you pay this months invoice. That way money is on your account to auto pay for invoices.

Edit
Staff

Hello,

We are locating a recent backup of your account and will update you shortly.

Edit
[email protected]

Ok sorry once again, I didnt even notice the pay for full year when I first started my subscription didnt bother to click the icon to see other options. Anyway just ordered for a year hope you can restore my old account but if not Ill deal with it. Thanks and sorry again.

Edit
[email protected]
Staff

Hello,

We send out invoices 7 days before the end of each month and send reminders thereafter. We do not have auto-pay due to past abuse. However, you can add funds to your account, which functions similarly to auto-pay but without automatic monthly charges from the payment processor. The system will use the funds in your account to automatically pay your invoices.

Additionally, please note that at the bottom of every email, it states that replies to emails will go unanswered. We kindly ask that you use the ticket system on the website for any inquiries.

After reviewing your account, I see you do not have a history of late payments. For this reason, we can attempt to locate a backup, which we generally charge a fee for, but we will waive that fee this time. You will need to repurchase a redirect and either pay for X months or a year, or you can add funds to your account.

Please let us know how you would like to proceed.

Edit
[email protected]

Ive been in the hospital and wasnt able to pay the account on time and it was cancelled. It really pisses me off that I tried every month Ive been a client to set up auto pay and it wouldnt let me. If you could fix that problem future clients could avoid this problem. I understand you suspending until payment when the unexpected happens, but you guys need to fix your stuff so people can have auto pay this is ridiculous. If you can restore my account after me criticizing your not having your site setup for auto pay that would be fine with me, if not I guess Ill look someplace else. Ive even tried to email you guys about this problem and it would not go through. If you could restore my account and then have someone arrange for auto pay to function Id be happy to do that and prefer it. Thanks

Edit